تخت جمشید ( پارسه )

تخت جمشید ( پارسه )

پارسه سکوت نیست ُ حقیقتی است که بر سنگ نوشته اند .
تخت جمشید ( پارسه )

تخت جمشید ( پارسه )

پارسه سکوت نیست ُ حقیقتی است که بر سنگ نوشته اند .

دخواست همکاری در مستند نگاری رنگ های نقوش دوران هخامنشی

به اطلاع دانش پژوهان و مرمتکاران و محققان عزیز می رسانم اینجانب چند سالی است در مورد مستند نگاری رنگ های استفاده شده در نقوش و کتیبه ها و مجسمه های تاریخی دوران هخامنشی تحقیق و تابحال اطلاعات مناسبی در این مورد گرد آوری نموده ام . لذا از تمام علاقمندان و کسانی ک در این مورد راهنمایی یا کمک می خواهند و همچنین افراد و اشخاصی ک می توانند ب اینجانب یاری رسانند دعوت ب همکاری در این باره می نمایم .....

در این خصوص ب اطلاع شرکت های انیمیشن و فیلم سازی تاریخی که ب این رنگ ها جهت کار های تاریخی خود احتیاج دارند می رسانم در صورت نیاز با شماره من در صفحه اصلی وبلاگ تماس بگیرند . اینجانب جهت همکاری با تمام نامبردگان لحظه شماری می کنم ..... 

با تشکر

ناظم زارع

نظرات 4 + ارسال نظر
ندای مرودشت دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://www.nedayemarvdasht.com

در سایت جدید ندای مرودشت منتظرتان هستیم

سلام تشکر از دعوتتان اما برخی مسائل تخت جمشید و بیشتر عکس های من واقعا می تونه همه جامعه رو بهم بریزه همانطور که عکس های سقف پاسارگاد رو در حین به اصطلاح مرمت پخش کردم ....
من با سایت خیلی از سایت های خبرگزاری ها در ارتباطم ولی دوست دارم با شما هم همکاری کنم ولی اگر امکانش هست اول حضوری ی قرار نیم ساعته داشته باشیم و یک جمله بگم تا آخر کلام رو بخونید به من در تخت جمشید می گویند مرکز اسناد و اتفاقات .... هر وقت اطلاعات کم می آورند سراغ من می آیند ...
باز هم مزاحم می شم با تشکر از جوابتان
ناظم زارع
با حسین زارع هم حقیقتا از طریق سایتشان ارتباط دارم چون شیراز زندگی می کنند ...

- جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:15

salam
enshallah taat ghabul shodeh bashe.
movafagh be chape ketabetun shodin?

سلام
تشکر / شما خودتون رو معرفی نکردید /
کتابم آماده چاپ است فقط یک انتشارات خوب لازم دارم

- جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:44

سلام.خسته نباشید
با موقعیتی که شما دارید انتشارات خوب پیدا میکنید.
شما که به وبلاگتون سرمیزنید پس بهتره مرتب بروزش کنید و واسه اش تبلیغات داشته باشین تا به وبلاگتون سربزنن.

مجنون_باستان شناس شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:31

سلام.شما در فیس بوک هم عضو هستید؟

سلام متاسفانه بخاطر مشغله کاری نمی توانم در فیس بوک عضو شوم .لطفا آدرس ایمیلتان را بگذارید . تشکر
ولی هر امری باشد در خدمتم . البته اگر کاری در مورد تخصص من سراغ داشته باشید حاضر ب همکاری هستم فرقی نمی کند در فیس بوک باشم یا نه ...؟ شماره تماسم که روی وبلاگ هست و ایمیلم
parseh2010_nazem@yahoo.com است ... تماس بگیرید خوشحال میشم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد