تخت جمشید ( پارسه )

تخت جمشید ( پارسه )

پارسه سکوت نیست ُ حقیقتی است که بر سنگ نوشته اند .
تخت جمشید ( پارسه )

تخت جمشید ( پارسه )

پارسه سکوت نیست ُ حقیقتی است که بر سنگ نوشته اند .

تشکر و قدر دانی از تمام دوستان

از همه دوستانی که به وبلاگ من سر می زنند تشکر و قدر دانی می کنم و می دانم دور شده ولی سال جدید را برایشان سالی پر بار همراه با سلامتی و خوشحالی و همراه با موفقیت در کارهایشان برایشان آرزو می کنم و امیدوارم این سال همه شما به آرزوهایتان برسید و بتوانید زندگی خوبی داشته باشید و اگر کاری از دست من حقیر برای کمک به شما در کارهایتان بر می آید حتما به ایمیل من پیام بفرستید و یا با شماره من 09179284135 تماس بگیرید . من خوشحال خواهم شد بتوانم در تحقیقات ، کارآموزی و پایان نامه های شما و حتی فقط برای آشنایی با مرمت آثار تاریخی منطقه شهرستان مرودشت و استان فارس اطلاعات بخواهید در خدمت دوستان هستم . آدرس ایمیل من در زیر متن آورده شده و چندین کتاب چاپ کردم که اگر لازم داشتید در خدمت هستم .

کتاب راهنمای تخت جمشید و نقش رستم و پاسارگاد

کتاب راهنمای گردشگری استان فارس

کتاب ترجمه کتیبه های هخامنشی 

کتاب تخت جمشید ( راهنمای بازدید و مرمت سنتی سنگ در ایران ) این کتاب بیشتر تخصصی مرمت سنگ می باشد و برای مرمتکاران آثار خوب است .

آدرس پست الکترونی من :parseh2010_nazem@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین زارع جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 http://jahan-tecknic.persianblog.ir

بادرود فراوان وتبریک سال نو به شما و خانواده محترمتان .
از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم خوشحال ومسرور از اینکه معرف بسیار باهوش وپراستعداد تخت جمشید از اقوام ودوستانم میباشد.لذا از جنابعالی دعوت میکنم به وبلاگ ما سری بزنید اگر دوست داشتید شماهم وب ما را در لینک دوستانتان بگذارید اگر اجازه بدهید لینکتان میکنم با تشکر زارع
jahan-tecknic.persianblog.ir

09173074412

سلام با تبریک مجدد سال نو
ما دو نفر هم از اقوام هم هستیم هم بقول گشکی / من را که خوب می شناسید در زمینه مرمت آثار هنری و تاریخی در رتبه کارشناسی ارشد فعلا در تخت جمشید مشغول می باشم و در بیشتر مکان های تاریخی ایران کار کرده ام خصوصا آثار تاریخی استان فارس و اگر امری باشد در خدمت هستم البته چندین کتاب هم به چاپ رسانده ام و هنوز مشغول کارهای جدی تاریخی می باشم البته با دیگر دوستان از شرکت های مختلف شماره من نیز
09179284135 می باشد /خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید سلام همه دوستان واقوام را برسان ارادتمند ناظم زارع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد